TÉCNICAS DE VENDA NO COMERCIO (PRESENCIAL)

19/09/2022
TÉCNICAS DE VENDA NO COMERCIO (PRESENCIAL)

CATÁLOGO DE ESPECIALIDADES DO SEPE COMT10. TÉCNICAS DE VENDA NO COMERCIO. 50 horas


DURACIÓN: 50 horas Presencial

DATAS: Do 19 de septiembre ao 30 de septembro. 

HORARIO: O 19 de 8:30 a 14:30 h. Resto de días de 8:30 a 14:00. O día 26 non hai clase.


LUGAR DE IMPARTICIÓN: Avenida Domingo Bueno, 48. Porriño


Obxectivo:

Aplicar elementos de comunicación, habilidades e técnicas comerciais de venta no comercio dende unha perspectiva eminentemente práctica, identificando as distintas etapas polas que pasa un proceso de venta, e incluíndo a análise dos retos que implica a venta na Internet.


CONTIDOS

1.- O arte de vender no comercio:

1.1.- O vendedor nace ou faise?

1.2.- Importancia da tríada coñocementos, habilidades, actitud

2.- Elementos da comunicación comercial aplicada

2.1.- Identificación e características dos elementos da comunicación no comercio: emisor, receptor, mensaxe, canal, código e contexto

2.2.- Identificación de barreiras na comunicación no comercio:

2.2.1.- Físicas

2.2.2.- Semánticas ou lingüísticas

2.2.3.- Psicolóxicas e actitudinais

2.2.4.- Fisiolóxicas

2.2.5.- Administrativas

3.- Habilidades comerciais:

3.1.- Habilidades relacionadas coa comunicación verbal

3.2.- Habilidades relacionadas coa comunicación non verbal

4.- Técnicas de venta no comercio:

4.1.- Aplicación e características do modelo AIDA no comercio

4.2.- Aplicación e características do modelo SPIN no comercio

 

Módulo nº 2

Denominación: ETAPAS DA VENTA E RETOS NO USO DA REDE

Obxectivo: Identificar as distintas etapas polas que pasa un proceso de venta aplicado ao comercio dunha forma práctica, incluíndo o análisise dos retos que implica a venta en internet.

Duración: 30 horas

 

1.- Etapas do proceso de venta no comercio:

1.1.- Preparación da venta

1.2.- Toma de contacto co cliente

1.3.- Detección de necesidades

1.4.- Argumentación para a venta

1.5.- Tratamiento das obxecións

1.6.- Peche de ventas

1.7.- Servicio post-venta no comercio

2.- Técnicas de fidelización de clientes no comercio:

2.1.- Programas de desconto e promocións

2.2.- Recompensas máis alá da compra

2.3.- Aplicación da “gamificación” no comercio

2.4.- Suscripcións

2.5.- Outras técnicas de fidelización no comercio

3.- Retos da venta en internet:

3.1.- Novos retos da era 2.0 e evolución hacia 3.0

3.2.- Captación de clientes a través da rede

3.3.- Ventaxas competitivas respecto da competencia

3.3.- Factores relevantes da venta online: innovación, precios, loxística, formas de pago, confianza, reclamacións…

3.2.- Análise de resultados


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